BEZKONTAKTNÝ SERVIS.
Pokiaľ ste sa do servisu objednali osobne, telefonicky alebo mailom, večer pred vašim termínom Vám príde potvrdzujúca SMS obsahujúca link na formulár, ktorý vypĺňate len v prípade, že chcete auto do servisu odovzdať BEZKONTAKTNE.
Po vyplnení formuláru:
1. Odvezte svoje vozidlo do LION CAR a zaparkujte na mieste vyhradenom pre bezkontaktný servis.
2. Vyberte si z vozidla všetky osobné veci, ktoré v ňom nechcete nechať.
3. Vyhľadajte Digitálnu recepciu, ktorá sa nachádza v priestoroch vstupu do servisu PEUGEOT, CITROËN a NISSAN.
4. Na Digitálnej recepcii kliknite na možnosť „CHECK IN – Mám rezerváciu“ a zvoľte možnosť prihlásenia cez EČV. Hlavné údaje budete mať predvyplnené.
5. Vyznačte na mapke kde ste zaparkovali vozidlo.
6. Vložte samostatný kľúč od vozidla do trezoru, ktorý sa otvorí automaticky po podpísaní registrácie do servise.
7. Po zatvorení dvierok trezoru obdržíme upozornenie o odovzdaní vozidla.
POZNÁMKA
• V prípadne poistnej udalosti zanechajte všetky potrebné dokumenty a doklady vo vozidle a napíšte do poznámky pri registrácií, že ide o poistnú udalosť.
• Ak počas registrácie narazíte na problém, kliknite na tlačidlo POTREBUJETE POMOC?, ktorým zavoláte priamo nášmu kolegovi, ktorý Vám rád poradí.
Myslíme aj na situácie, kedy potrebujete odviezť vozidlo do servisu mimo našich otváracích hodín a nie ste do servisu objednaný.
Aj vtedy je to jednoduché:
1. Odvezte svoje vozidlo do LION CAR a zaparkujte na mieste vyhradenom pre bezkontaktný servis.
2. Vyberte si z vozidla všetky osobné veci, ktoré v ňom nechcete nechať.
3. Vyhľadajte Digitálnu recepciu, ktorá sa nachádza v priestoroch vstupu do servisu PEUGEOT, CITROËN a NISSAN.
4. Na Digitálnej recepcii kliknite na možnosť „ŽIADNA SCHÔDZKA“ a vypíšte všetky potrebné údaje aj s popisom problému vozidla.
5. Vyznačte na mapke kde ste zaparkovali vozidlo.
6. Vložte samostatný kľúč od vozidla do trezoru, ktorý sa otvorí automaticky po podpísaní registrácie do servise.
7. Po zatvorení dvierok trezoru obdržíme upozornenie o odovzdaní vozidla.
8. V najbližšom možnom čase vás bude kontaktovať prijímací technik ohľadom vytvorenia zákazky.
POZNÁMKA
• V prípadne poistnej udalosti zanechajte všetky potrebné dokumenty a doklady vo vozidle a napíšte do poznámky pri registrácií, že ide o poistnú udalosť.
• Ak počas registrácie narazíte na problém, kliknite na tlačidlo POTREBUJETE POMOC?, ktorým zavoláte priamo nášmu kolegovi, ktorý Vám rád poradí.
Po opravení bude vaše vozidlo pripravené na odovzdanie a zaparkované na vyhradenom mieste v našom areáli.
Pri vyzdvihnutí:
1. Obdržíte informáciu o tom, že si vozidlo môžete vyzdvihnúť a správu s kódom, ktorý zadáte do Digitálnej recepcie.
2. Na displeji Digitálnej recepcie kliknite na možnosť „CHECK-OUT" a zadajte spomínaný kód.
3. Zobrazí sa mapa s označeným parkovacím miestom, kde nájdete svoje vozidlo.
4. Po ukončení check-outu sa otvoria dvierka trezoru, kde nájdete kľuč od vášho vozidla.
POZNÁMKA
Služba CHECK OUT je aktuálne dostupná len pre zákazníkov, ktorí majú s nami uzavretý bezhotovostný platobný styk a /alebo majú zakúpené servisné balíky BRI alebo BSI.
V prípade problému počas registrácie cez Digitálnu recepciu kliknite na tlačidlo POTREBUJETE POMOC?, ktorým zavoláte priamo nášmu kolegovi, ktorý Vám rád poradí.